Monday, July 26, 2010

agrrrrrrrrrrhhh i just missing my blog tooo much~

salam...n nyte.............

hye kawn2.............OMG...siannyer blog aku...da berhabuk ker???? huhuhu maner feather duster...nk buang habuk.....wahhhhh2...sebelum aku mengedit serta menambah perisa disana n sini blog aku nih..meh aku menceritakan dlu ..asal la aku da lamer gler x tulis blog.....waaaaaahhhh just missing it toooo much....huk2,,
korang taw..sumer nyer gara2 aku luper password.....my BAD!...slalu cmtuh password slalu jer luper....register2 sana sini..pastuh da xingt....tuh la habit aku yg percaya sgt google chrome to remember and save all my passwords sana sini..last2 ble format laptop...nala...xtaw aper dah yg aku set sbg password aku....

Anyway...xcukup dengan itu...aku ader la berusaha tuk reset password aku....tp malangnyer....ntah cemana xleh2 jugak..MY GOD~~~pasai pa nih?!...aku pon dok la mereka hobby baru..luahkan perasaan thru Microsoft word instead of blog gara2 kealpaan aku mengingati password????OMG....poor me....badget tulis novel ka???huhuhuh...xper la2...satu hal lak tuh...yg lagi chantekk n terbaik..last time aku posting O&G....wargghhh dek kerana kebzan tahap dewa2 aku pon xsempat la nk tulis blog....hurm sedey2..da la kunun beginner..tp xyah la sampai luper password yer dak??ayayayayAI...sampai la semalam adik bongsu aku, YUSRI....tnyer kat aku semalam...

adik aku: " yayang (panggilan aku kt umah)....xtulis blog da ker skunk?...
aku: naper? adik nk baca ker?
adik aku: aah..lamer la xbaca..ske nk baca blog yayang...(MasyaALLAH...terharu gler aku....)tahap cipan n gaban korg taw x....(maap perasaan disini)

haaaAAaaaa..trus la ader booster nih....agi pon...sian kan aku tulis event sedey gembira aku dalam microsoft word..not even in a diary pon....mesti ader yang terkejut n rase hina n dina..kat aku....eheheh ( woyh..dont be ok)..aku jer leh rase camtuh kt diri aku...ehehehhehe~~~

yes...welcome back to me.....n aku xsabar nk gembirakan org2 yg membaca blog aku..looking 4ward...

uweeeeeeeeeee.....

lia

No comments:

Post a Comment

mari2 komen=)